Viber

 

Viber یک پیام رسان بسیار پرکاربرد است که به کاربران امکان ارتباط با دوستان و همکاران را از هر فاصله ای می دهد. از ویژگی ها و قابلیت های بی شمار وایبر می توان به قابلیت ارسال پیام، قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان و امکان عضویت در گروه های مختلف اشاره کرد.

نرم افزار Viber برای بیشتر سیستم عامل های موجود، که شامل اندروید، IOS، Black Berry، ویندوز، Windows Phone، لینوکس، Symbian و بادا می باشد، قابل دسترسی است. همچنین نرم افزار وایبر از بیشتر زبان های زنده جهان که شامل زبان شیرین فارسی نیز می شود، پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی های کلیدی Viber می توان به قابلیت فرستادن و به اشتراک گذاری عکس و فیلم، امکان ضبط و فرستادن پیام صوتی، قابلیت ارسال شکلک های متنوع، امکان عضویت 200 نفر در گروه های چت، حذف پیام ارسال شده حتی بعد از ارسال آن، دارا بودن بازی های متنوع و سرگرم کننده و قابلیت بسیار بسیار جالب Viber out اشاره کرد. قابلیت Viber Out به کاربران اجازه می دهد تا با دوستان، همکاران و اقوام و خویشان خود که حتی نرم افزار Viber را در گوشی خود ندارند، به صورت تلفنی و با کیفیت خوب و با هزینه بسیار کم صحبت کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: